Tuesday, December 14, 2010

Maysaa Live Fashion, Love Music.

we came early and i am the 42th yang dapat ticket masuk black box. hanya 150 lucky person sahaja yang dapat :D


the goodies bag from Maysaa. but, i got two! from acan my dear. hee. 

on the left: meet pikapika, i kenal dia through blog. wahh, dia comel dan friendly sangat, walaupun first time jumpa, borak macam dah lama kenal. seronok! on the right pula ialah azira! gambar from azira. dapat juga jumpa si kurus lawa tinggi lampai ni, dia classmate i masa di matrix, dan bf dia classmate i form 4 & 5. tak sangka boleh terjumpa mereka berdua. seronok sangat.

meet Jezmine the well known pretty girl. dia sangatlah kurus. i pegang bahu dia pun takut tau, sebab kurus sangat, tapi dia comelll sangat. seriously. i think she's skinny than me. then, meet the comel adik beradik. izzah dan nurul, i bet semua orang pun kenal diorang dah kan? tak sangka kami semua sama height level! takdelah i terasa diri ini pendek sangat. hee. btw, seronok sangat dapat jumpa walaupun sekejap.

this is our seat. see, see, i dapat duduk among fashionista. shea, yanny, emmy, hanna, jezmine dan ramai lagi lah. diorang sangatlah friendly i tell you. sebelah i hanna, uia banking student. wedges dia lawaaa sangat tau tau, dia juga baik hati selalu nak snapkan picture i dengan azan. hee.  

meet the famous shea and yanny. and i make new friends with hanna (the pink scarf) and the most right and the most left one (i forgot their name -__-) they are so friendly and kind. 


-mintak maaf lah kalau ada banyak entry pasal Maysaa Hana x Yuna lagi lepas ni :)
-banyak benda nak post!

16 comments:

Little B. said...

takpe. jealous je munie. hahaha

aisyahyusof said...

owh lucky you :)
jeles2, tp u pon fashionista jugak, sweet sgt. suke gile la dgn maxi u 2

izzah j. said...

aww! love this munie! nanti i upload gambar kita jugak tau tau :)

acanmunie said...

little B: awww, aww, jangan lah mcm tu :D

acanmunie said...

aisyahyusof: so sweet lah you, takde manaya i fashionista. i ni biasa biasa sahaja. aww, you suka maxi i? thank youuu so much :D

acanmunie said...

izzah: izzahhh!! seronok tau dpt jumpa you, tapi sedih tak dpt tgkp gmbr bnyk-bnyk, okay okay, kalau muka i buruk, tak pyh upload tau, tak pun buat muka i pakai purdah. HAHA.

farisha said...

jealous! bye :(

acanmunie said...

:( alaa jgn mcm ni!

farisha said...

hahaha cpt la upload lagi gambarrrrrrr :) kurus gila jezmine. i nk pergi butik dia la,dkt ng rmh i! tak dpt jmpe hana ng yuna,jumpe jezmine pn bolehh! hahaha!

aainakona said...

munie kenapa kau tak bgtau kau pergi maysaaaaaaa? klw tak aku follow kau, kita boleh meet up terus T_T aku dah tak tau tempat dia kat manaa huehuehue

acanmunie said...

farisha: wahhh dekat dgn rumah you kn kn, lagiii lah senang nk jumpa dia. kalau you bertuah, boleh jumpa ramai org famous kt kdai dia tu :D

acanmunie said...

kona! aku ingatkn kau ppergi weh! sumpah frust :( aku kn ada post ckp aku pergi, kenapaaalaahhh kau x baca konaaaa! aaaaa.

aainakona said...

sbb aku dah lamaaa tak bukak blogspot, it's just that blogspot is not my priority. alaa munie tgk, aku sedih dah. :( kau beli tak anak tudung hana tu?

acanmunie said...

aaaa. itu lgi satu aku sedih. tak! aku tak beli. padahal nak beli sangat. time tu ramai org, aku ingtkan apelah diorg buat. dh lah dpt discount. shit!

aainakona said...

dayuuummm! haa kau cpt2 lah buat account twitter, or facebook. aku mcm dah lost contact dgn kau dah ni. haa. kalau kau beli bgtahu aku! sbb aku NAK JUGAAAAAAK!

acanmunie said...

okayyyyy sayammmm. papehal aku roger:D