Friday, November 26, 2010

easy way to make food



kalau terdesak lapar dan suka mencuba benda baru macam i, trylah buat brownies ini. i dah 2 kali buat ikut cara ini. even, adli adik i umur 10 tahun pun i ajar buat sendiri. sedappp. btw, i tahu pasal ni pun dari tumblr :)



8 comments:

Anonymous said...

yg milk uh susu segar ke susu pekat tu?

Anonymous said...

yg milk uh susu segar ke susu pekat tu?

acanmunie said...

entahlah, i buat guna susu pekat je.

bella dela rosa said...

aww mcm sedap dan sng tapi haishh

acanmunie said...

bella: alaaa nape bella? buat lahhh.

annurfarhana said...

hahaha senang kan kalu gune microwave..anything easy if u have MICROWAVE

acanmunie said...

anna: yeah, betul sgt. semuanya di hujung jari

Anonymous said...

guna susu pekat ea, kire jadi jgak lah kan.. rightio ,thkx