Monday, August 9, 2010

otak kiri otak kanan

sepanjang i dah start sem 3 ni, banyak aktiviti sihat dan kurang sihat yang i lakukan dengan girlfriends i. macam orang gila pun ada juga. banyak benda yang tak sempat nak update, nak cerita, nak gossip. tapi semuanya macam berlalu dengan pantas dan sekarang semuanya dah jadi basi. malas nak cerita. T_T


-semuanya yang landscape je i upload dulu, potrait nanti-nanti.
-banyak lagi gambar tak Bluetooth.T_T




10 comments:

zureen said...

haha comel

acanmunie said...

zureen: ada zureen, sbb tu comel. ok fine.
:)

zureen said...

haha mane ade lah . tade pun :P

acanmunie said...

zureen: cewahhhh
:)

asya yaacob said...

hahahaahaha best!

acanmunie said...

asyayaacob: besttt kan.
:)

nurulSYAFIKA. said...

arrr kurusnya kauuu..
nak kurus jugaaaaakkkkk

acanmunie said...

awwww xmo xmo heee

ThE AfaIzA's fAmiLy said...

gmbar yg 1st tu...kami xbersalah..hahahah

acanmunie said...

puteri: yelah, kami memang tak bersalah, yang bersalah ialah yang tangkap gambar tu. hahaa