Sunday, August 29, 2010

peh-lis-lah

ya Allah, apa nak jadi ni munirah. tulisan dah macam hampeh ni, tangan dah kekok menulis. itu lah akibat cuti balik rumah tak buka buku. azan dah bising suruh buat tutorial, tapi i tengok soalan tutorial ni dah rasa macam nak tutup buku, masuk dalam selimut terus tidur T_T . yelah, belajar matematik tapi tak guna nombor pun. semua guna huruf. pergi menangis sekarang! -_-





-minggu ni mood cuti raya lah. takleh nak buat apa lah kan.


2 comments:

diana handsome said...

kak munie ! saya takde kredit reply !
baru pegang phone petang tadi. sory !
balik kalui esok pagi

acanmunie said...

diana: haha, comel lah. okay, akak ingatkan awk ada semalam, ingat nak ajak awak sekali pergi berbuka luar:)