Sunday, August 22, 2010

hari ke-11 semalam

semalam i dan family telah pergi berbuka puasa di ttdi, shah alam. wan i dah booked kami sekeluarga untuk datang berbuka dengan dia semalam. semalam jalan agak jam dan i sampai je rumah wan, terus berbuka. ingatkan nak ambil gambar dengan wan tersayang, tapi dah kenyang sangat makan lauk-lauk yang sedap tu. terus terlupa. (wan-nenek) pagi tadi tak bangun sahur -_- sebab semua terbangun lambat. dan i akan balik ke upm esok pagi. jyeahh!





-azan pulang cepat. tak sabar nak pergi shopping. aaaa.

2 comments:

Nadhirah S. said...

rindu nye ttdi, uma lama aku munie!

acanmunie said...

nadhirah: tulah, kalau kau ada kat umah, boleh lah aku cari umah kau.:)