Friday, June 11, 2010

jangan tanya kenapa saya tak main barbie doll.

malam ni bila azan tertidur sekejap, saya suka buka hijabis style di blog dan youtube. ya lah, saya tak ada kawan nak main masak-masak, nak main barbie doll. saya hanya ada satu kawan yang boleh complete kan hari saya, iaitu azan saya sahaja. sekarang ni mata saya tengah merah dan bengkak sebab selendang pergi cucuk mata saya yang comel ni semasa saya sedang khusyuk belajar hijab style tutorial di youtube.

yo wassup. mata kanan saya bengkak dan merah. siap ada air mata, orang allergic habuk macam saya memang dah biasa macam ni. peace ni untuk azan, sebab dia tengah message dengan saya.


okay, awak semua tak boleh nampak mata saya sepet sebelah. kalau awak nampak, saya sumpah mata awak sepet dua-dua belah. padan muka.


kalau pakai macam ni pergi kelas kan best. tak payah nak fikir serabut muka baru bangun tidur ke, muka ada parut ke, ada chicken'pork' ke, muka terbakar ke apa. barulah suci macam dalam ayat-ayat cinta tu. sejuk perut ibu mengandung, sejuk lagi muka boyfriend.


sekarang pun dah tepat 1.30am. lebih afdal lah saya publish post sekarang ya. esok kena bangun awal kejut azan, kena pergi tesco dengan ayah pagi-pagi sebab mak suruh beli udang, kena pergi sembahyang jumaat, kena pergi hantar anak-anak pergi sekolah, okay dah stop munirah. bye.


adam lambert-what do you want from me

6 comments:

tatyty said...

munieeeee. aku marah ni. grrrrrr. cume nk ckp, kenapa && mengapa kauuu makinn kuross weyhhhhh ??
sila sila silalahh berisii. aku jelessss.nk gak kuros mcm kauuu =(

acanmunie said...

ya Allah, weh kau jangan kurus macam aku. nak beriisi sket pon susah. aku tak tahu ah. lepas mkn terus tido pon tak gemuk2. aku tak tahu nak makan apa dah.

farisha said...

munie. i kan mlm2 pn sementare tggu azfar habis men bola ke lepak ke i ikut youtube how to wear hijab. u tgk yg sape punye?? i suke gile Amenakin tu. tp bila i pakai cm chubby gilosss dia pkai lawa nk mampus! HAHA :P

acanmunie said...

farisha, i pulak 'style covered hijab tutorial', dia pakai lawa, dah lah stylish, blog dah lah best, dah lah fashion designer kalau tak silap lah. haishhh. okay, nnti i try tgok amenakin punya plak!
:)

eleh, munie pon sama. saja maen try-try walaupun muka kita nampak chubby kan. hee

art said...

munieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.nsb baek bukak page kona.aish2.tatau nk ckp pe.....

acanmunie said...

artttt, hehe. jumpa kt page kona ehhh. hee