Sunday, April 4, 2010

cukup annoying

pagi subuh yang sunyi tadi telah di pecahkan oleh acan yang memekak suruh i bangun kan? dan-dan suruh i bangun sampai masuk subuh terus sembahyang, fine i ikotkan kata-kata budak annoying ni. azan subuh pun berkumandang dan i pun solat lah. kemudian...


saya pun call lah budak annoying tadi, yang menggelabah suruh saya bangun pukul 4.30 pagi, semata-mata nak suruh tunggu masuk azan subuh katanya. dia yang beriya-iya suruh saya bangun text dengan dia. tiba-tiba lepas masuk subuh dia menjadi senyap sunyi je.


kemanakah hilangnya budak annoying ini? kena culik ke? kena baham dengan buaya ke?
oh tidak.. mungkin akan di baham oleh saya!


saya dengan rasa concern sebagai gf beliau telah call berulangkali, namun hampa belaka ya. sebab dia dah tido! kurang belajar betol muhammad azan bin omar!
nasib baek aku sayang kau.


sebagai kata-kata ingatan untuk awak ya muhammad azan bin omar.
tido lah, tido sampai minggu depan pon takpe.
saya tunggu awak ya, saya tunggu awak sampai subuh minggu depan.


eee, sukanya, gembiranya dapat bangun 4.30 pagi untuk tunggu masuknya waktu subuh.
kan azan kan? (hati tengah geram sebenarnye!)
seronok tau, kawan-kawan cuba lah ye.
selamat mencuba.
ikhlas dari kami.
acan dan munie.




Well done is better than well said. ~Benjamin Franklin

No comments: