Sunday, March 21, 2010

keseronokan



puas gila bila kau main touch rugby tapi kau maen macam rugby rempuh. padan muka kau, kau datang kat aku, aku siku kau. aku tolak kau. padan muka, siapa suruh kau tarik baju teammate aku, siapa suruh kau rempuh rempuh. ni bukan rugby rempuh, ni main tab badan lah weh. padan muka kena tarik tudung, tarik baju, kena siku, kena tolak. aku saja tab dua kali, kali kedua aku tolak. nasib ah. HAHAHA.





azan sorry. diorang yang cakap kitorang maen ganas. padahal kitorang takde niat pun.
:(

No comments: