Tuesday, March 30, 2010

kenapa comel sangat kan.

Tuesday, evening.



alahai comel gila bila budak sepet kesayangan i ni text i semalam, dia cakap "janji tau, jangan lupa belikan kita aiskrem 20 sen". hee, comel gila. macam nak sepak pipi dia laju-laju je, sebab comel sangat. lepas baca blog acanmunie terus mengada nak text i, and suruh i tunaikan janji. nasib baik you dekat uthm, kalau you kat upm, memang dah pergi baling mercun pop pop kat you dah. haha. comel betol sepet i sorang ni tau.


(banyak sangat perkataan 'comel' kali ni.
nak buat macam mana kan,
dah aku ada dia seorang je dalam dunia ni,
tak kan aku nak cakap laki laen comel kan?
lagipun dia memang comel pon. haha.)

No comments: