Wednesday, February 24, 2010

kan best kalau jadi orang baik.

hidup di dunia ni hanya sementara. tiada siapa yang sempurna. tipulah kalau tak pernah buat silap. selagi boleh elak buat dosa, baik lah elakkan. jangan mudah terpengaruh dengan environment. jangan jadi calture shock. pikir dahulu sebelum buang, lagi banyak patut pikir sebelum buat sesuatu benda. dunia makin hancur. semua pun endah tak endah. cuba duduk, fikir. aku lagi banyak berfikir apa akan jadi bila di alam selepas mati. adakah aku akan jumpa azan lagi? kalau lah boleh buat proposal, aku buat untuk jumpa dia lagi. sebab tu mak aku selalu pesan, buang masa nak fikir masalah kat dunia sekarang ni. janji orang tak kacau kita, kita tak perlu nak buang masa fikir masalah orang. kakak ingat, kat upm tu utamakan pelajaran, kalau perlu seorang, its okay, pergi seorang. fikir pasal diri sendiri sebelum nak fikir hal orang. i live my own life. setiap hari pergi kelas, niat kat hati nak cari berkat. i akan selalu ingat pesan mak dan pesan azan. setiap hari cuba nak jadi makin makin dan makin baik.hmm. aku tau aku tak baik.







bye.
rinduuu azan.

No comments: