Friday, January 22, 2010

memang pelik.

hidup ini pelik,

kau akan rasa pelik bila orang yang kau anggap musuh boleh jadi kawan dengan kau,

kau akan rasa pelik bila kau baik dengan monyet,

kau akan rasa pelik bila orang yang kau suka jadi orang yang paling kau benci,

kau akan rasa pelik bila tengok amoi jalan bangga dengan payung yang terbalik,

kau akan rasa pelik bila kekasih kau jauh jauh jauh dengan kau,

kau akan rasa pelik bila kawan kau nak belanja kau,

kau akan rasa pelik bila kucing datang kat kau,

kau akan rasa pelik bila kau dah tak rindu kat kekasih kau,

kau akan rasa pelik bila malam kau tak tido lagi sedangkan esok kelas calculus pukul 8 pagi,

kau akan rasa pelik bila kau mampu ada hubungan dengan kekasih kau lebih dari 3 bulan,

kau akan rasa pelik bila aku cakap aku sayang azan,

dan yang terakhir,

kau tak rasa pelik ke baca apa yang aku tulis ni?


sanggup...haha



azan dah panggil tido, kalau tak tido, dia tarik laptop aku.
aku tau aku pelik.
malam.