Saturday, January 30, 2010

bila career lain-lain



bila girlfriend seorang mathematician/statistician,
keje nanti harap-harap kaya,
tapi ayat dia sedap dan sweet begini,


"i less than three y zero union"
yang bermaksud 'i <3 you'
***


dan bila boyfriend seorang broker tanah,
keje nanti kaya mmg kaya,
tapi ayat dia bunyi macam ni,


"alala.. i tau lah dahi i tiga ekar je, dahi you kan lima ekar"
yang bermaksud 'dia suka menganjing aku yang berdahi jendol ni!'
***


nasib baik dia slalu cakap yang dia bangga dpt gf dahi luas dan jendol mcm i,
sbb mesti byk fkir dan pndai org nya. demm yu!
naseb baek gua syg lu. gua menyirapppp je dengan lu.
padahal kita sama-sama dahi lima ekar,
sbb tu lah kita sama-sama lawa ada rambut depan.
alaa..gua rindu lu lah.




No comments: